"Let's walk this road together and create some beautiful things people can talk about."
- Pauline
Hoe zou het zijn als je meer rust in je content creatieproces ervaart en de juiste tools in handen hebt om content te maken waar je ook echt resultaat mee behaald?
Meten is weten
In module 1 gaan we terug naar de basis. Je leert welke tools je kunt gebruiken om je content te meten en je geeft jezelf een reality check als het om je eigen content cijfers gaat.
Contentmarketingplan
In module 3 ga je aan de slag met je conentmarketingplan. Welke marketingkanalen koppel je aan je doelen en welk type content kies je? En.. hoe plan je dit alles?
Bepaal je contentstrategie
In module 2 gaan we aan de slag met je contentstrategie. Welke route ga jij nemen om je doel(en) te halen? Hier pak jij de regie en ga je keuzes maken.
Contentcreatie
In module 4 ga je de content creëren die je in module 3 bedacht en gepland hebt. Je ontvangt handige templates voor het schrijven en maken van onweerstaanbare content en leert hoe je storytelling toepast. Je gaat aan de slag met jouw unieke verhaal en leert hoe je dit kunt verwerken in je contentmarketing.
Wat krijg je precies?
Voor wie is deze online training?
De online training is voor online ondernemers die zelf de regie willen nemen over hun content. Denk aan ondernemers met een coachingspraktijk, virtual assistants en kennisondernemers.
Jouw investering
Jouw investering voor deze training is € xx,- exclusief btw. Je kan ook in x termijnen van € xx,- betalen. Deuren open vanaf x maand 2024.
Je content moet staan als de fundering van een stevig huis
maar voordat je de bakstenen legt moet je wel het ontwerp kennen
Het is nog niet zo lang geleden dat ik in jouw schoenen stond. Enthousiast en gemotiveerd om van mijn bedrijf een succes te maken. Ontdekken wat de mogelijkheden zijn om mijn dienst door middel van contentmarketing onder de aandacht te brengen bij mijn doelgroep. Elke week iets proberen om vervolgens weer te stoppen, omdat ik er geen tijd meer voor had. Naast mijn bedrijf heb ik thuis ook een aantal ballen hoog te houden. Kids naar school, speelafspraken, feestjes, huishouden, boodschappen. Elke vrije minuut die ik zag, zat ik vastgeplakt achter mijn laptop om content te creëren voor klanten en wilde ik zelf ook online zichtbaar zijn. Maar hoe dan?
Na een tijdje dit uitgeprobeerd te hebben kwam ik erachter dat content creatie en marketing onderdeel zijn van een groter geheel: een strategie. En dat je soms moet onderzoeken en keuzes moet maken om iets te bereiken met je content. En niet doelloos moet gaan posten op social media om maar online zichtbaar te zijn. Met een strategie blijf je op koers. Je bepaalt richting en gaat op je doel af. En als je neigt van je doel af te wijken ga je weer analyseren hoe je op koers kan blijven om je doel te bereiken.
Contentmarketing is uitproberen, analyseren en bijsturen
Ik volgde diverse trainingen over content strategie en ontwikkelde met deze kennis mijn Grip op je content methode voor online ondernemers. Een strategie waarmee je vanuit de basis content gaat maken die bij je past en content maakt op jouw voorwaarden. En een methode waarbij je structuur aanbrengt in je content creatie proces. Als je je content namelijk op de juiste manier archiveert, heb je er later ook nog iets aan. Zo leer je efficiënt kwalitatieve content te maken voor je bedrijf.
Geen losse flodder marketing meer maar grip op je content.
Ben jij klaar om van jouw content een succes te maken?